*پیشنهادی*

 

عیدتون مبارک ^^

 

یه چیزی که من خیلی برا خودمون حسرت میخورم...همین 17 ربیع الاول، ولادت بهترین آدمیان، که پیامبر ما باشنه...

مسیحیا رو نگا کنین...برای تولد پیامبرشون ار 1 ماه قبل همه خوشحالن به هم تبریک میگن چ برنامه هایی که تو فضای مجازی و واقعی نمی گیرن!

خوش به حالشون خوشم بهشون بگذره...

حتی یه سری از ماهاعم برای کریسمس خوشحال میشیم و باهاشون همراهی می کنیم

خیلیم کار خوبی می کنیم برای ولادت بهترین انسان های روی زمین همه باید شاد باشن

ولی...

یه ذره به خودمون نگا کنیم...

برا ولادت پیغمبر خودمون چ کاری می کنیم؟

میدونیم اصن کیه؟

شاد میشیم براش؟

خدا خیر بده کساییو که نهایت تلاش شون رو برای ابراز شادی تو این روز می کردن...

شربت، بستنی، کیک و ... پخش می کردن تو خیابونا

حیف که الان حتی شرایط همین شم وجود نداره

بیاین از خودمون شروع کنیم

نشون بدیم که ماهم برای پیغمبرمون ارزش قائلیم و روز تولدشون چقدر خوشحال میشیم

من کار کوچیکی که میتونستم تو این فضای مجازی انجام بدمو دادم

ولی خب حداقلش اینه که یه سریاتونو تو روز به این بزرگی شاد کنم :)

شمام از خودتون شروع کنین :)

با کوچکترین کارم حداقل یه قدم برداشتین

بیاین نشون بدیم که شکرگزار و قدردان خدا به خاطر محبتاش و این نعمت بزرگش هستیم...💕💕💕

خلاصه که بیاین امروزو شاد باشیم و این شادی رو به دیگرانم منتقل کنیم :)

 

پ.ن : ۴ تا عیدی داریم که با هر کدوم خواستین حال کنین :)

۳تاش تو همین پسته یکی دیگه شم ساعت ۱۱ منتشر میشه

من خیلی مولودی گوش نمیدم ولی انصافا این دوتا خیلی خاص و قشنگن😍

خیلی باهاشون حال می کنم *-*

امیدوارم شمام باهاشون شاد شین :)

کلیک

کلیک

 

 

دانلود ویدیو

Download Video

 

دانلود آهنگ

Download Audio