امروووووزززززززز
تولدههههههه
یه خوشگلیهههههههه
🤩🤩🤩
 
هوووووووووو
تولد
تولد
تولدت مبارک
🎈🎊🎉
 
مبارک
مبارک
تولدت مبارکککککککککککککککککککک
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
 
حالا بیا وسططططططططططط
اهاااااااااااا
شلهههههههههه
 
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
 
 
 
 
اشک شادی شمعو نگا کن
که واست می ریزه چیکه چیکه
کام همه رو بیا شیرین کن
بیا کیکو ببر تیکه تیکه
🥳🎂
 
خب...
آرزو کن
19
18
17
16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
 
هووووووووووووووووووووووووووووووو🥳🥳🥳🥳🥳💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
مبارککککککککککککککک🥳🥳🥳🥳🥳
 
حالا بریم سراغ کادواااااااااااااااااا🎁🎁🎁🎁🎁
این چی چی بود آوردین
گندشو در آوردین
.
.
.
زهرمار😒
 
 
 
 
دیگه سعی کردم عدالتو بین "بایسم یونگیه، به جون تهیونگ😂" رعایت کنم😂
 
تو این چن وقتی که باهات آشنا شدم...
خیلی باهات خندیدم😂
خیلی بهم باهات خوش گذشت
دوس دارم اینا ادامه داشته باشه :)
امیدوارم توعم این احساسو داشته باشی :)
 
ایشالا

365 رووووووووووووووووووووززززززززززززز

8760 ساااااااااااعتتتتتتتتتتت

31536000ثانیه جدید

(رو این کامنتت کراش دارم 😂:)

پر ازززززز شادی🎊

پر از خاطره های قشنگ با قشنگ ترینای زندگی ت😍

پر یونگی با طعم تهیونگ😎😋

پر سلامتی💙

پر امید💚

پر قبولی کنکور👩🏻‍🎓

و پر آرزوهای قشنگت داشته باشی :)💜

 

تولدت مبارک فاطمه جونم ^^❣️

 

19 دی ماه 99

به وقت ساعت 2😂