زهرایی ممممممممم

تولدت مبارککککککککک

هووووووووووووووووووووو🥳🥳🥳🥳🥳🥳

لی لی لی لی لی لی لیییییییییییییییییییییییییییییییییی🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

 

اشک شادی شمعو نیگا کن

که واست میچکه چیکه چیکه

کام همه رو بیا شیرین کن

بیا کیکو بیبُر تیکه تیکه

🍰🍰🍰

 

هوووووووووو🥳🥳🥳🥳

 

میدونم اصلااااا عادت نداری قر بدی...

ولی اگه الان پا نشی قر بدی...

کادوهامو حلالت نمیکنم😂🔪

پاشوووو

اهاااااا

شلهههههه

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

 

 

خب...

حالا میخوام شجاعت به خرج بدم...

و یه عکس دونفره از خودمون بذارم... :)🔥🔥🔥

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

متاسفانه تنها عکس قابل انتشار همین بود😂😂😂

 

 

حالا میریم سراغ کادوااااااا🎁🎁🎈🎈🎊🎊🎉🎉

 

این چی چی بود آوردین

گندشو در آوردین...

 

زهر خر کره مار😒🔪

(چقد من جدیدا رو این چاقوعه کراش زدم🤔😍🔪)

 

 

نی نی مون🥺😍👶🏻

 

 

عکسش شبیه این عکسا شده که بچه دافای مدرسه رو با بچه مثبتا مقایسه میکنن😂

 

 

بگو اس اف ناین خواستن بیان ایران اینا رو برات سوغاتی بیارن :)

کارت من دو تومن توشه در جریانی که😂؟

به علی عم میتونی بگی گزینه خوبیه🤔 (🙂💔🔪)

 

 

شات آپ اند لت می گو😵😍

 

 

زیر سوال برنده ی قوانین محیط زیست را مشاهده می کنید...🙂👶🏻

 

 

 

پایان کادو عکس ها... :)🎁

 

برای سری بعدی کادوها پیشنهاد میکنم دستگاه شوک و اکسیژن به همراه داشته باشید... :)

از من گفتن بود...🙂🔪

 

 

 

#FNC دخیل است🙂💔🔪

 

 

 

اوگودااااااااااا😍😍🥺🥺👶🏻👶🏻

 

 

 

🤩🥺😭😍

 

 

خداوندا به تو پناه می برم...😵🤲🏻📿

 

 
 
 
اعتراف میکنم خودم رو این فن ام وی بد کراش زدم *____*
 
 
 
این کیفیت 720 عه
هر چقد گشتم نتونستم سایتیو پیدا کنم که کیفیت 1080 شو با پخش آنلاین آپ کنه -_-
خلاصه که مجبور شدم 1080 شو جداگانه بدون پخش آنلاین آپ کنم
 
 
اللهم صل علی محمد و آل محمد...
ذکر بگو خانومم ذکر بگوووو😵😵📿📿📿
 
 
 
خب...
زهرایی م...
واسه همه خنده هایی که بهم هدیه دادی...
همه لحظاتی که از شرایط سخت زندگی م نجاتم دادی...
همه عصبانیتا و بداخلاقیایی که ازم تحمل کردی... (بابت این یکی خیلی شرمنده م😞)
عشقی که بهم میدی...
مهربونیات...
دلسوزیات...
وَوَوَ...
ازت ممنونم🥺💜
 
میدونی زهرا...
داشتن تو یه نعمته!
که نصیب هر کسی نمیشه
خدا رو شکر میکنم که رفیقی مثه تو دارم😍
 
برات...
سالی پر پیتزا🍕😋
پر بستنی🍧
پر اس اف ناین😎
پر خونه موندن همدیگه😍
پر جمعه های پلاس کنار هم😂😍
پر شادی🥳
پر سلامتی💛
پر امید💚
پر خاطرات قشنگ با قشنگ ترینای زندگی ت😍
و پر خدا...💙
آرزو میکنم  🙂❣️
 
سالگرد زمینی شدنت مبارک عزیزم❣️
 
به قول تهیونگ...
بوراهه💜
 
به وقت 8 بهمن 99
ساعت 14:14
 
پ.ن:
هی من گفتم نمیدونم امروز چ روزیه تو باور نکردی😂
 
پ.ن2:
بیام خونه تون کاملللل چک می کنم همممه کادواتو دانلود کرده باشی😒🔪