+جواب خودم :)

 

خب منم چالش گوذاشتم یاه یاه یاه😎

 

 

1-بدترین سوتی ت؟

تا حالا حدودا 5 بار اشتباهی به معلم گفتم مامان!!!!!!!!!

آخرین بار فک کنم 5 سال پیش بود...

امیدوارم هیچوقت براتون اتفاق نیوفته...

یه حسیه...

واقعا احساس اینکه میخوای زمین دهن باز کنه بری توشو درک میکنی😂

 

2-ضایع ترین اتفاقی که برات افتاده؟

امتحان دینی داشتیم...

من جلوی کلاس رو صندلی تکی نشسته بودم...

کاپشن رو پام بود کتابم زیرش

هیچچچچچچچچییییییییییی نخونده بودم و خودم می فهمیدم چقد ضایع دارم تقلب میکنم😂

معلم اومد کاپشنو برداشت تکون داد کتابم افتاد😂

 

3-چن بار تا حالا داشتی از دسشویی می مردی ولی مجبور بودی کار دیگه ای انجام بدی؟ یکی شو تعریف کن

اوفففففف

9867984678942 باررررر

کلا خیلی پیش میاد که دارم از دسشویی می میرم ولی حال نداره برم :|😂

 

4-حال انجام دادن چ کاریو نداری؟

امممم...

ادبیات خوندن :|

 

5-ساعت مورد علاقه ت؟

00:00

 

6-عدد مورد علاقه ت؟

4

 

7-بدترین چیزی که تو ج ح برات اتفاق افتاده

یادم نیس...

اکثرا خودم بدترین چیزا رو به ملت میندازم😂

اهااااا

یه بار مجبور شدم یکی از فامیلامونو که سن بالا بودو بوس کنم :|

 

8-با چ سلبریتی ای (بازیگر خواننده مجری.../ایرانی کره ای ...) خیلی خندیدی؟

رامبد جوان...بی تی اس

 

9-چ سلبریتی ایو میخوای بکشی؟

بی خیال XD

 

10-از کدوم یکی ازین اصطلاحات تلگرم یا واتساپ بیشتر بدت میاد: Add / left / remove / report / block / typing

بلاک

 

11-سفید یا مشکی؟

سفید مشکی

 

12-تهی یا بی نهایت؟

بی نهایت

 

13-بوی بند یا گرل بند؟

هر دو

 

14-جدی یا مهربون؟

مهربون

 

15-غرور یا خاکی؟

خاکی

 

16-عشق یا پول؟

لاو *-*

 

17-قرمز یا آبی؟

بلو *-*

 

18-موی بلند یا کوتاه؟

جفتش

 

19-تنهایی یا جمع؟

جمع

 

20-اگه حق انتخاب داشتی دختر می شدی یا پسر؟

دوختر

 

21-رپ یا وکال؟

وکال

 

22-آفتابی یا ابری؟

ابری

 

23-بارونی یا برفی؟

بارونی *-*

 

24-Apple یا Samsung؟

سامسونگ

 

25-فضای مجازی یا فضای حقیقی؟

هر دو 

 

26-روز یا شب؟

شب

 

27-تشنگی یا گشنگی؟

گشنگی

 

28-عقل یا دل؟

دل

 

29-خسته شدی یا نه؟

سو سو

 

30-چالش خوب بود یا بد؟

 

مرسی که شرکت کردی :)

 

اگه خواستین شرکت کنین...

1-تو نظرات بگین

2-لینک چالشو حتما بذارین