+یه اعتراف مهمممممم اضافه شد

اعتراف دوم...

 

دیدم همه دارین می شرکتین منم شرکتیدم :)

 

اعتراف میکنم مثه سگگگگگگگگگ از فیلم ترسناک میترسم

پریروزم یه گوهی خوردم "تماسو" دیدم

گفتم کره ایا بلد نیستن فیلم ترسناک بسازن :\

و الان دو شبه دارم هر چی دعا بلدم میخونم که خوابم ببره😂

 

اعتراف میکنم چن بار از شدت خواب آلودگی و چن بار از شدت کار زیاد(اکثرا درس :\) گریه کردم😂😂😂

 

اعتراف میکنم خوددرگیری مزمن برا عوض کردن قالبم دارم :)

رو این کراش دارم...

دلمم تنوع میخواد...:)))

 

اعتراف میکنم ب نظرم بعضیاتون بیمارین که وبیو که چک نمیکنین یا دوس ندارین فالو میکنین :)

 

اعتراف میکنم هنوز از بچگی دلم میخواد سوفیا و پونی کوچولو و باربی و (اون یکی چی بود...) و خب یادم نمیادو تموم کنم😆

 

اعتراف میکنم شهرزادو سی دیاشو ردیف تو کتابخونه م چیدم و 98769845 دفه دیدم😂

 

اعتراف میکنم از اینکه jova musique وب مو پیدا کنه می ترسم😂

 

اعتراف میکنم بچه که بودم رو 12 پرنسس کراش داشتم😂

 

اعتراف میکنم هیچوقت فک نمی کردم از گروه پسر کره ای خوشم بیاد :\

 

اعتراف میکنم ب نظرم آمریکاییا حیوونن :)

 

اعتراف میکنم باورم نمیشه 2020 تموم شد!

به خدا تازه map of the soul 7 اومده بوددددددددددخحلقتعخهثالهالهعثالمهثعاق

 

اعتراف میکنم دلم میخواد سر به تن یکی از خواننده هایی که وبم داره نباشه :)

 

اعتراف میکنم آدمای مغرور برام غیرقابل تحملن -_-

 

اعتراف میکنم خیلی یهویی امروز به این نتیجه رسیدم که مومو و جیمین با هم کاپل جذابی میشن :)

 

اعتراف میکنم توایس ب نظرم خوشگل ترین گروه کی پاپه ^^

 

اعتراف میکنم عاشق لبخند موموعم :)

 

اعتراف میکنم کراشم تو بی تی اس بین مکنه لاین و نامجون یه سره عوض میشه :\

 

اعتراف میکنم تو مدرسه چن دفه سر امتحان در حالی که میز اول بودم کتاب مو از تو کیفم درآوردم و تو جامیز گذاشتم و تقلب کردم...

و معلم نفهمید :)

 

اعتراف میکنم اول که چالشو دیدم گفتم من که عمرا شرکت کنم :)

 

اعتراف میکنم خودرگیری مزمن برا عکس پروفایلم دارم :)

 

اعتراف میکنم قبل اینکه وب بزنم تو نماشا بودم

و می ترسیدم اسم و سن مو به کسی بگم XD

بسی چوس بود :\

 

اعتراف میکنم خیلی دوس دارم بی تی اس عاشق شن *-*

و عروسی شونو ببینم *-*

 

اعتراف میکنم خیلی کنجکاوم لایت استیکا چجوری کار میکنن

جدا چجوری همه باهم یه رنگ میشن؟

بلوتوثین؟

قبل اینکه بیان تو کنسرت به هم بلوتوث میشن XD؟

جل الخالق XD

 

اعتراف میکنم یکی از فامیلامون...

وارد کی دراما شدنش کار من بود...

وارد کی پاپ شدن شم کار من بود :)

کلا موجود به چاه کشونی هستم :)

ایشون

 

اعتراف میکنم بعضی وقتا واسه مسخره بازی قلمبه سلمبه حرف میزنم...

و برداشت میشه که چقد با ادبم :\

و میخوام سرمو بکوبم به دیواررررر

 

اعتراف میکنم از ساعت 11:05 دقیقه س دارم می نویسم :\

 

اعتراف میکنم کلا موجود خوددرگیریم :)

 

اعتراف میکنم از بعضیاتون توهم توطئه دارم :\

 

اعتراف میکنم خسته شدم

 

اعتراف میکنم بسه دیگه

 

اعتراف میکنم بای :\

 

 

 

اعتراف میکنم چالش مال ایشونه