و...

بالاخره...

100 تایی شدیممممممممم

هووووووووووووووووو🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

بیا وسطططططططططططططط

لیدیز اند جنتلمنز...😎

هر کی نیاد وسط از ما نیست

 
خودم اومدم تو وب این پخش شد از خنده پاچیدم😂😂😂
بخندید و بقرید💃🏻
 
مدیونین میوت کنین😂 (هر چند که خودم همه وبای پخش آنلاینو میوت می کنم :\)
ولی حالا نکنین دیگه صداشو با وجود مزخرف بودنش کم کنین😂
فقط میخوام یکم قرتون بیاد💃🏻
 
 
خب خب خب...
امروز روز اون سوپرایزای پشم ریزونیه که قول داده بودم😎
امروز دیگه اسم شون میشه شیرینی
به ترتیب ساعتای 11، 17 و 22 منتشر میشن
خدا وکیلی خیلی پشم ریزونن پیشنهاد میکنم اصلاااا از دست شون ندین حتی اگه آهنگاشو نمیشناسین
 
ووووو چقد کادو آوردین راضی به زحمت نبودم😍
دست شما درد نکنه
چرا زحمت کشیدین
ما به یک شاخه گلم راضی بودیم (الکی :\ )
چرا ویلا ندادین کنار دریا ندادین
 
خب دیگه بسه
حد...حدود رعایت شه...
 
😂😒
 
بی خیال حد و حدود چیه تا صب قر بده💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
.
.
.
جدا از اینا...
مرسی از هر 100 تاتون که هستین😍💜
 
شماهایی که اکانت ندارین تو بیان ولی دنبال می کنین😍💜
و شماهایی که هنوز بهمون اضافه نشدین ولی خواهید شد😎❤️
امیدوارم همیشه از وب انرژی بگیرین^^
 
 
لابیو عاللللللل
❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜
 
 
سوپرایزام منتشر شدن :)
 
اولین سوپرایز پشم ریزون😎
دومین سوپرایز پشم ریزون😎
سومین سوپرایز پشم ریزون😎