امیدوارم این پستو ببینی

من...

از کسایی که وب شونو یهویی می بندن...

یا میرن...

خیلیییی

خیلیییییی

خیلیییییی

بدم میاد

و احساس وحشتناکی بهم دست میده

.

.

.

نمیتونم این احساسو بهت داشته باشم

اصن برام قابل باور نیست همچین موضوعی!

نمیخوام زود قضاوت کنم...

شاید یه مشکلی برات پیش اومده که مجبور شدی

ولی اینو میدونم که این تنها راهش نبوده

ولی همچین چیزی...

از هر کی برام ملموس بوده باشه...

از تو...

حتی تا حالا بهش فکرم نکرده بودم انقد بعید بود!

 

میدونی...

مجازی...

یه دنیاس

تو این دنیاعم با کسایی دوست میشی...

بهشون وابسته میشی...

دل می بندی...

و رفتن از اینجا...

حکم مرگو داره

که دیگه دستت به هیچ جا بند نیست

به کساییم که اینجا بهت دل بسته بودن...

خیلی ضربه میزنه

نمیدونم...

نمیدونم چی بگم

فقط میدونم اینکه برم تو وب یکی...

و ببینم پستاش نیست...

حس وحشتناک و گنگی بهم میده

یه چیزی انگار کات فوراور

 

نرگس برگرد...

به خاطر من...

خیلی چیزا بود که میخواستم بهت بگم...

برگرد...

وگرنه...

-همون احساس گنگ-

 

پ.ن:

همه تون که به یه طریقی میدونین من یا هر کس دیگه ای دوستون داره...

اینجوری یهو ول نکنین

این راهش نیست...