خب...

یه تاریخی تو 365 روز سال...

سال نوی توعه

سال نوی منحصر به فرد تو

نه مثه نوروز...

نه مثه کریسمس...

که سال تازه میشه...

نه!

تو این روز...

تو تازه میشی :)

پا به سن جدیدت میذاری

با تجربه های جدید...

خاطرات تلخ و شیرین جدید...

وَ وَ وَ...

امروزم...

سال نوی منه :)

سال 17 ام تو سال 1399

17 سال از تاریخی که من زمینی شدم میگذره...

خودمم باورم نمیشه 17 سالم شده!

و سال دیگه...

به زبون آوردن شم سخته!

 

ب نظر من روز تولد یه آدم مهم ترین تاریخ تو زندگی شه

تاریخیه که باعث شده تو الان اینجا باشی و نفس بکشی

خدای من...

الحمدلله رب العالمین💜

شکرت که 17 امین سال تولدمو اینجام :)

 

دلم میخواست امروز چنتا از چیزایی که دیوونه شون مو باهاتون تقسیم کنم :)

سو...

لتس گو😎

(عوق یاد فرشاد سایلنت افتادم🤢لتش گو گفتناش خیلی مزخرفه😂)

 

 

 
من این فن ام ویو دو هفته پیش دان کردم...
و هنوز تو کف شم *-*
انواع جیمین😂🤩🤩🤩
این جیمین استنِ لعنتیو نگا کنین🤣🤣🤣
 
 
 
از خوشگل ترین بغلای دنیا *-*
که دلم میخواد حداقل یه بار...
با یکی که دوسش داشته باشم...
تجربه کنم... *-*
میدونین چن وقته با خیال راحت کسیو بغل نکردم🥺😍😭
فاطمه میدونه من چقد بغلیم😂😍
 
 
 
 
یه توضیحی میخوام بدم...
یه سری آهنگا هستن...
که من به زبون خودم میگم...
روح مو در میارن *-*
و Still With You عم از اوناس *-*
صدای بهشتی جانگکوک...
صدای بارونش...
معنی ش...
عای قلبم🥺💔💙
 
 
 
 
 
 
اینو یکی از دوستام تو نماشا درست کرده...
واقعا ادیت شو دوس دارم *-*
از همه لحاظ قشنگ شده *-*
مستر کیم نامجون...🥺😍
 
 
 
دلم نیومد این ادیت استیل ویت یو رو نذارم🥺😍
اینو نفس درست کرده
نفس از اون ادیتوراییه که من ادیتاشو خیلی دوس دارم *-*
واسه فیلتر و سوییت نایتم درست کرده *-*
که خب حجم شون بالا بود نمی شد پخش آنلاین بذارم
خدا بهتون رحم کرده😂
حیف که نفس دیگه نمیاد بیان :'(
 
 
 
 
مظهر امید و انگیزه *-*💙
 
 
 
صدای جیمین اینجا بهشتیه *-*
مخصوصا اونجایی که میگه with you i feel reach *-*
فقط اون تیکه ای که جین میزنه رو مخلوط کن🤣🤣🤣
دقت کنین تو اجراهای Home عقده بازیاشونو نشون میدن😂😂😂
 
 
 
 
اینو اوایل که اومده بودم بیان تو وب یکی از بچه ها دیدم...
و شد اولین فن ام وی ای که دیوونه ش شدم *-*
 
 
 
روانی فن ام ویاییم که با آی نید یو و ران درست شدن *-*
غم خاصی دارن *-*
این یکی شونه...
یکی دیگه م هست
تو ویدیوای بعدیه😎
 
 
 
نمیدونم...
چقدر...
اطلاع دارین که...
من...
مجنونِ...
فیلترِ جیمینم *-*
شما میشنوید مجنون...😵😂🔪
یکی دیگه از اوناییه که روح منو در میاره *-*
 
 
نشد...
نشد که نذارمت لهنتی :)😂🔪
 
 
این اون یکی فن ام وی آی نید یو و رانه
واقعااا قشنگه *-*
این آهنگه عم (Colors-Halsey) از اوناییه که روح مو در میاره *-*
 
 
خیلی بیشتر از اینا بود😂
ولی خب نمیخواستم حوصله تونو سر ببرم
امیدوارم تا همینجام حوصله تون سر نرفته باشه :)
(احساس میکنم به گرلز جنریشن خیانت کردم😂)
 
 
 
ته همه اینا...
خیلی خوشحالم تولد امسالم تو بیانم :)
کنار شماها...
سبا، نرگس، فاطمه، مین هی، بدگرل، الیسا، آیدا، نیکا، زهرا، رزی، هستی...
دوباره میگم...
دوستون دارم :)💜
 
 
مرسی اگه تا اینجا خوندی :)💜
تولدم مبارک :)^^