اسم چالش این نبود خودم گذاشتم :/

میدونم چالش مال 2 قرن پیشه ولی میخواستم یه موقه که وقت داشتم بذارم :)

 

خب استارت...

 

نرگسی دوست دارم *-*(خوش قلمِ دلنشینِ مهربونم😍)

فاطمه یی دوست دارم *-*(باحالِ پایهِ چروکیدهِ بخلیِ من😍)

سبایی دوست دارم *-*(همراهِ همیشگیِ مهربونِ انرژی بخشم😍)

زهرایی دوست دارم *-*(مهربونی که باهاش خیلی خندیدم😍اولین دوست و همراهم از اول زندگی م😍البته 2 سال بعدش😂)

مین هی یی دوست دارم *-*(مهربون دل نازکم😍ترک مون نکن😍)

رزی یی دوست دارم *-*(مهربون خوشگل😍)

آیدایی دوست دارم *-*(خوش سلیقهِ حرفه ایِ مهربون😍نکته ای که ازت خیلی چشم مو می گیره اینه که همیشه با آدما کاملا مثه خودشون رفتار میکنی و حواست هست دل شونو نشکنی :)

نیکایی دوست دارم *-*(خوشگلِ باحال😍)

آیسایی دوست دارم *-*(حیف که رفتی...ولی اولین نفری بودی که روزای اول وبم بهم انرژی دادی *-*)

بدگرلی دوست دارم *-*(مهربونِ خوشگلِ دلسوز😍(ساری واقعاااا🥺🔪))

بارانی دوست دارم *-*(کیوتِ صورتیِ شوگول😍)

 

انشاالله که جا ننداخته باشم...🤲🏻

 

نمیدونم نظرتون راجب این چالش چیه...

ولی به شخصه دوس داشتم یه بار شدت علاقه مو به دوستای بیانی م ابراز کنم *-*(هر چند که یکی تون دوست بیانی نیس😂...خودت بفهم عززززیزم😂😂😂)

نمیشه که بغل تون کرد...🥲

باز همین یکم از این حسرت کم کنه🥲

 

پ.ن:

ووووو این ساعت دیگه زیادی باحال شد🤩🔥

 

پ.ن2:

اولین پست ماه تولدمو دوس دارم *-*