چن وقت پیش تو وب یکی از گروها (یادم نمیاد کدوم بود :/) یه ناشناسی اومده بود...

شروع کرده بود به زر زدن

که گروه تو هیچی نیست...

کف پای بی تی اسه

باید برن کف پای بی تی اسو لیس بزنن

چ صداها و قیافه های مزخرفی

وَ وَ وَ...

که خب اعصاب همه مون خیلی خرد شد

نه فقط بقیه فندوما...

خود آرمیام خیلی ناراحت شدن

تموم شد...

عقیده م این بود که باید به عن مون بگیریمش

و من واقعا گرفتمش

و فقط خندیدم

ولی...

مثه اینکه دوبار برگشته

تو یه فن سایت دیگه

(پستشو پاک کرده )

خوشش اومده مثه اینکه

میخواد تو همه فن سایتا بیاد زر بزنه بره

خودشم آرمی تصور کرده

 

اینطور که پیداس تو وب اکثرمون هست و ماها رو میشناسه

منم یه برنامه دارم براش...

 

 

"من نمیدونم تو کی هستی

یا هدفت از این زرا چیه

ولی چیزی که ما از حرفات برداشت می کنیم...

اول اینه که فک کنم احساس میکنی گروه خودت خیلی پایین تر از بقیه گروهاس!

که داری سعی میکنی با بد جلوه دادن گروهای دیگه گروه خودتو ببری بالا!

عزیزم...

نیازی به این کارا نیست :)

تو داری پایین بودن سطح شعور خودت و گروه تو نشون میدی!

بقیه رو به پای زرای خودت بدنام میکنی

فک کردی الان واقعا بی تی اس تو رو آرمی میدونه؟

گروهایی که هنوز اول راه شونه...

فقط دارن سعی میکنن بقیه رو به گروه جذب کنن

با نشون دادن ارزشا و تفاوتایی که گروه شون با گروهای دیگه داره

همه م میدونن...

که بی تی اس تو سطح جهانی فعلا اوله!

پس تو بهتره بری گوه خودتو به جای گوه بی تی اس و آرمی بخوری :)

 

دوم اینکه...

مثه اینکه نمیدونی...

قبل اینکه وارد دنیای بی تی اس و آرمی بشی...

باید احترام به دیگرانو بلد باشی!

این البته لزوما ربطی به بی تی اس و آرمی نداره

جزئی از انسانیته

که خب...

فک کنم اولین باره می بینم یه حیوون آرمی شده!

چ قدرتی داره بی تی اس😂!

 

خوشحالی که هم بی تی اس و هم آرمی تو رو به رسمیت میشناسن نه😂؟

 

تو آرمی نیستی!"

 

میخوام شما رو هم به این چالش دعوت کنم

هر کی یا فن هر گروهی که هستی :)

فک نکنم این ناشناسه بی خیال شه

قصدش زر زدن به همه ی فنا و پایین آوردن اعتماد به نفس شونه

به ترتیبم داره جلو میره

 

کاری که باید انجام بدی...

متن قرمز بالا رو تو پستت کپی کن

و پایین شم هر چی خواستی از طرف خودت بگو

میخوایم اعتماد به نفس خودشو بیاریم پایین!

که بفهمه آرمی نیست!

 

 

+از حرفای بقیه بچه هایی که تو چالش شرکت کردن، خوشم بیاد، به پست اضافه می کنم :) :

 

 

 

 

مثه همیشه م...

1-اعلام اینکه شرکت می کنین تو نظرات...

2-گذاشتن لینک چالش...

فراموش نشه :)😉❤️